VIGTIG INFORMATION!

Kære kunde

Vi vil vi blot berolige dig og fortælle, at du sikkert og trygt kan komme til både undersøgelse og behandling hos SMUKKLINIK by PHD.

Du er ikke ekstraordinært udsat for smitte med corona-virus ved at besøge SMUKKLINIK by PHD. Vi passer godt på dig og tager alle forholdsregler for at sikre at dit besøg er i overensstemmelse med både vores egen høje standarder og Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Derfor fortsætter vi vores behandlinger og undersøgelser på klinikken. For at sikre det absolut højeste niveau af sikkerhed, har vi implementeret følgende konkrete tiltag:

• Vi følger nøje retningslinjerne fra sundhedsmyndighederne, herunder Styrelsen for Patientsikkerhed, Sundhedsstyrelsen og Statens Serum Institut.
• Vi regulerer løbende efter retningslinjerne og tager de nødvendige forholdsregler jf de nationale infektionshygiejniske retningslinjer fra CEI – Central Enhed for Infektionshygiejne, en del af Statens Serum Institut.
• Da vi er en del af PrivatHospitalet Danmark i hjertet af Charlottenlund, har vi generelt et højt hygiejneniveau og er ved et tilsyn godkendt af Styrelsen for Patientsikkerhed.
• Vi har opstillet sprit-dispensere på fællesarealer, så både kunder og personale i højere grad huskes på at spritte deres hænder af.
• Vi giver ikke et håndtryk når vi mødes i venteværelset, men du bliver fortsat mødt med et smil.
• Vi har opsat plakater fra sundhedsmyndighederne som påmindelse om bl.a. håndvask- og afspritning, nys i albue, ingen håndtryk med mere.
• Vi afspritter minimum 1 gang i timen dørhåndtag, stole, borde mv. hvorfra der kan være smitterisiko.
• Alle kunder bliver spurgt ved bookningen om de har været ude at rejse, uanset hvilket land samt om deres almene tilstand.

OBS: Vi opfordrer dig samtidig til konkret at vurdere din egen smittefare og faren for at smitte andre i forbindelse med dit besøg hos os. DVS:

- Ingen må møde op hos os med feber, hoste, synkebesvær, vejrtrækningsbesvær eller hovedpine.
- Du er kommet hjem fra en udenlandsrejse inden for de sidste 14 dage – også selv om du er symptomfri.
- Du har haft tæt kontakt med en smittet person inden for de sidste 14 dage.
- Hvis du er i risiko for at smitte andre, så husk at melde afbud og få en ny tid - vi skal passe på hinanden.
- Vi beder helt ekstraordinært alle pårørende om ikke møder op, med mindre de skal hente en patient efter endt operation. Dette gør vi for at minimere antallet af besøgende, og dermed risikoen for smitte.

Vi glæder os til at se dig.

SMUKKLINIK by PHD