Bonnie Erichsen

PrivatHospitalet Danmark har budt Bonnie Erichsen velkommen som selvstændigt tilknyttet speciallæge. Bonnie Erichsen har mange års erfaring med skønhedsbevarende kirurgi og er særdeles kompetent indenfor sit felt. Bonnie Erichsen har udgivet bogen Kosmetisk Kirurgi og har i længere tid fungeret som selvstændig med egen klinik.

Kontakt os for yderligere informationer om behandlinger og tider hos Bonnie Erichsen på tlf. 3964 1949

"Jeg plejer at sige, at hvis man skal have foretaget en kosmetisk operation, skal det altid blive pænere end før og være uden nogen væsentlig risiko."

Jennifer Drejøe

Vores operationer udføres af vores dygtige plastikkirurg Jennifer Berg Drejøe, som er overlæge cand. med. og speciallæge i plastikkirurgi. Jennifer Drejøe har specielt interesse og erfaring inden for modermærkekræft, hudkræftbehandlinger, rekonstruktioner i ansigtet samt almen plastikkirurgi, herunder bl.a. brystformindskelser, løft og forstørrelser samt ørekorrektioner.

Poul Harboe

Poul Harboe har stor erfaring med næsten alle afskygninger af kosmetisk kirurgi. Har foretaget mere en 1500 brystforstørrelser, 500 øjenlågs operationer, har lavet ansigtsløftninger i mere end 6 år og har foretaget mere end 150 af dem.

Han har arbejdet med plastikkirurgi i mange år, og har blandt andet været tilknyttet både Aleris-Hamlet, Søllerød Privathospital, Kysthospitalet Skodsborg, Hovedstadensplastikkirurgi og Valdermar Privathospital.

Læs mere om alle de behandlinger Poul Harboe tilbyder, på hans hjemmeside: https://ph1.dk/

Dermatolog, speciallæge med phd i hudsygdomme

Annesofie Faurschou

Annesofie Faurschou har igennem mange år arbejdet og forsket inden for hudsygdomme og har 40 videnskabelige publikationer bag sig, heraf 28 førsteforfatterskaber. Hun er speciallæge i Dermato-Venerologi og hendes fokusområder er hudkræft, rosacea, psoriasis, lysbetingede hudsygdomme og kosmetisk dermatologi.

Sygeplejerske og kosmetisk behandler

Helena Svensson

Helena er vores skønhedsekspert, som arbejder i både Sverige og Danmark. Hun er uddannet sygeplejerske med en videreuddannelse inden for skønhedsbehandlinger. Helena har flere års erfaring med Filler, Botox, Dermaroller og kemiske peelinger, og så er hun fortaler for et naturligt look.

”Jeg brænder for et naturligt resultat. Jeg synes at man skal ligne sig selv når man går herfra, men komme ud med et friskere og yngre look, frem for et overdrevet eller unaturligt udseende.”